INGRID OG MAIKEN (Titt&Katsk)

God kveld! Jeg kaller det kveld, jeg.
Nå har jeg kommet hjem fra Katsk, vi hadde det kjempegøy! Vi hoppet på trampoline, gikk ut i hagen og satt på rommet hennes… He he.

På skolen fikk vi hemmelig venn, forresten… Slik at vi skal si noe positivt til en eller annen i klassen, det var ikke akkurat vanskelig å gjette hvem som hadde fått lappen med navnet mitt på…  Vi så på danseundervisning, skulle ønsket jeg hadde filmet det, for det var skikkelig komisk å se på..! Uansett, her er noen teite og supersære bilder av meg og Katsk:


HUUUUSKER DU!?

Jeg er ikke noe fotballgeni……………………………….

Katsk! 😀

Salto halvskru- det kommer film av turn på trampoline senere. (Merkelig bilde, dette…)
Satset feil og landet teit… Glemte å samle beina også :S

Her har vi det gøy! Ondskap….

Det var noen bilder fra dagen i dag! Vi tok bilder med Katsk`s digitalkamera, det er så søtt og rosa!! ÆSJ, jeg hater rosa, men det er så søtt og lite! 😀

Hva har du gjort i dag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg