FUGLENE ER LIKE TIDLIG OPPE SOM MEG..

It's true!!! Nei, jeg tviler egentlig. Jeg er ikke oppe kl. 06:00, slik som fuglene… Så det er løgn. Uansett, god morgen! Klokken er ikke mye, og jeg er oppe, derfor overskriften. Regner med at det er flere enn meg som leker at de er morgenfugler? Jeg skal snart opp, deretter på skolen… Tysk i første time, yeeei. Vi har fremføring, høhø: Vi skal fremføre et merkelig skuespill om mat. 

Nok om det; her er et sært bilde fra i går, da jeg var hos Katsk.

Heh….

Er du tidlig oppe?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg