UTE MED CHINCHILLAENE I HELE DAG…

Oh yes! I dag har jeg vært ute hele dagen, med Romeo og Milo. Vi hadde det så gøy! Haha, de fulgte etter meg, og Milo lurte meg flere ganger. Tror jeg tok 275 bilder… Så her er noen komiske, søte og litt sære bilder som skilte seg ut:

Det ble veldig mange av bildene, så jeg tok ikke med ALLE de 275, som dere ser. Ha ha. Det har vært en strålende dag med disse små fyrene, det skal jeg fortelle dere! Kan ikke ønske meg bedre kjæledyr! Det var egentlig planlagt at jeg skulle kjøpe 17. mai klær med pappa i dag, men jeg ble syk… Skikkelig vondt i hodet, osv. Dagen ble bedre når jeg kom hjem til Romeo og Milo! Nå er det vel bare å slappe av resten av dagen, ingenting annet å gjøre.

Hva har du gjort i dag? 🙂
Hva syns du om bildene?

5 kommentarer

Siste innlegg