ÅÅH! SÅ VANSKELIG

Det er skikkelig vanskelig å lage nytt design, og i tillegg skal det gå an å lese da. Jeg begynner å gå lei her.. Haha, men jeg skal fortsette og endre til jeg blir fornøyd. Hmm, så langt har det blitt ganske bra, for det er bare midlertidig.

Klokken er ikke så mye over ti, det er ingenting annet å gjøre enn og sitte her. Kanskje gå ut, jogge, et eller annet går jo an…. Jeg er så uoppfinnsom i dag, atte… Uff. Jeg håper noe spennende skjer snart!! He he. Maiken spurte om jeg ville overnatte i natt, forresten, men det gikk ikke. Fikk ikke lov, fordi jeg var syk før i dag…. AAAAAAARRRRRRG!


Romeo fra i dag! 🙂 Elsker den pelsdotten, og her var han ute på oppdagelsesreise.

Jeg får vel se å finne på noe snart, snakkes!!

– Hvordan har din dag vært?

2 kommentarer
    1. Helluuuuuu….. !! =) <33 🙂 =D :_:
      Sorry... Jeg kjeder meg... =)
      Jeg hater å kjede meg !!
      Akkurat nå fikk jeg lyst på un zumo naranja con hielo .. :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg