4 SÆRE SVEISER FOR DE MED KRØLLER

God ettermiddag!
I dag var jeg på skolen, vi hadde matteprøve. Såååå gøy! Algebra og brøk, oh yes. Og så startet vi med prosent…
Jeg har egentlig ikke veldig mye å skrive om i dag, men jeg skal vise dere 4 utrolig sære hårsveiser jeg har hatt oppgjennom tidene.
Og selvfølgelig passer "sveisene" til alle, men overskriften ble bare mer riktig; fordi det er meg. Ha ha.

Bilde nr. 1 (ØVERST TIL VENSTRE): Der har jeg tatt en liten del av håret og satt den sammen bak. Utrolig hvor populær den sveisen var før…

Bilde nr. 2 (ØVERST TIL HØYRE): Der har jeg flettet håret, men det der er bare halve bildet, så.

Bilde nr.3 (NEDERST TIL VENSTRE): Der har jeg på meg parykk og solbriller. Parykken er egentlig helt svart og litt rød. Utrolig merkelig! Men hva kan man forvente? Det er jo tross alt meg.

Bilde nr.4 (NEDERST TIL HØYRE): Der har jeg gredd håret over til en merkelig "80-tallssveis", jeg bare kaller det det fordi jeg ikke egentlig vet hva det heter.

– Og alt fordi jeg har utrolig fritids! Hva syns du? He he

7 kommentarer
    1. MOhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahhahahahhhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahaahhaaahhahhahohhhoohhhohohohohhhohohhohhhohohohohohohohohohohohohohohohohhhhhohohhhohhhhohohhohhhohhhhohhhhohhhhhhhihihihihhihihihhihihihihhhhihihihihihihihihihhihihihihihihihihihihihihihhhihihihihihihiihihihihhihihihihihihhihihihihihihihihhihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihhihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihhhhihihihihhihhehehehehehehehehehehhhehehhehehehehehehehehehehehehehehhhhehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehe !! jeg har IKKE fritidz…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg