TINESTAFETTEN

God ettermiddag!
Nå er jeg så sliten- så jeg holder på å stupe. I dag løp jeg tinestafetten, 14. etappe, og jeg vet egentlig ikke hvilken plassering vi fikk. Jeg tror ikke vi kom så langt bak de andre, 4-5. plass, eller noe rundt der. Jeg løp ikke lenger enn 140 meter, men det var nok. Før stafetten startet -varmet jeg, Maiken og Louise opp, og vi løp flere ganger over kunstgresset, og deretter løp vi både min og Maikens etappe, det var en fin oppvarming! He he.


En sliten Ingrid i en stor, god sakosekk.

Den kule T-skjorten vi fikk.

Jeg er forresten ikke så veldig flink til å veksle med folk, så når han som skulle veksle med meg kom bort, der jeg stod, følte jeg meg skikkelig ynkelig! Jeg bare stod der, men da jeg grep pinnen bar det nedover bakken. Det gikk egentlig ganske fort, føler jeg. Og i år hadde vi superkule T-skjorter! Den var lilla, hallo: LILLA! Det er yndlingsfargen min, ooooh yes.

Har du hatt tinestafetten enda? Skal du delta?

10 kommentarer

Siste innlegg