RÅDYR, ULV OG ELG

God kveld! Jeg beklager så meget at jeg ikke har blogget før i dag, har ikke hatt tid, dessverre. Har nemlig vært på fjellet en plass, med mamma, pappa og lillebroren min. Der fant vi litt av hvert! Og på vei opp stod det et rådyr i veikanten og stirret meg furtent i øynene. Fikk ikke noe bilde av det, fordi kameraet var ikke lett tilgjengelig akkurat da…

MEN! Jeg fikk bilde av masse annet, og i dag var det pappa som var fotograf.

Vi var ved et tjern, og vi gikk rundt hele greia. Det var skikkelig stort- så det tok evigheter. Jeg og Henrik løp rundt hele greia i tillegg, så jeg er ekstra sliten…


En hjerteformet tresopp, for et funn! Jeg mener nå at den er litt over gjennomsnittet kul… Haha


Dette her er et supermerkelig tre. Det var helt krokete, men en perfekt sitteplass!


Her var jeg fotograf, endelig fikk jeg kapret kameraet!!

Vi fant også ulvespor på turen vår, noe som gjorde den ekstra morsom! Vi fulgte de et stykke, men så forsvant de ut i myra. Det var litt synd at pappa ikke tok bilder av de…. Menmen. Elgemøkk var det jo overalt, som det pleier å være på fjellet, så det var ikke så mye å ta bilder av, mente vi nå da. Det var en fin tur!

Hva har du gjort i dag?

6 kommentarer
    1. Heisann. Jeg likte bloggen din veldig godt 🙂
      Og jeg vil at du skal høre om min. Bloggen min ble opprettet for å inspirere minst èn person.. Hvis dine handlinger inspirere andre til å drømme mer, lære mer, gjøre mer og bli mer, er du en leder.
      Snakkes får jeg håpe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg