LINERLA PÅ LETTE VINGER

I dag sto jeg opp klokken ni, gikk opp og fant frem kameraet. Jeg tittet ut av vinduet, og der satt det en liten linerle. Det vil si: Den trippet frem og tilbake på gresset, og jeg håpet på å få noen blinkskudd. Vet dere, det fikk jeg også. Det var ikke bare linnerla som ble fanget opp i kameraet heller, det var mange andre fugler også. Men dette var de to jeg fikk best bilder av… bare se her:


Den poserte så fint foran kameraet.

Hehe.

Litt uklart, menmen.

Hva syns du om bildene?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg