FREDAG!!

Halla! Nå har jeg vært oppe og spist middag. Jeg har klart å komme meg ned igjen, til den nydelige hulen jeg kaller rom, til tross for at jeg har veldig vondt i kneet, og jeg har fått på tv'en. Riktig kanal og greier! Haha. Disneychannel eier verden. Jeg har fått tildelt en pose med cheeze doodles, og nå har jeg begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg 17. mai. Jeg har ikke bestemt meg for det enda- TABBE! Men jeg har sånn nogenlunde peiling da. 

Nydeligste sangen jeg vet om for øyeblikket. What you mean to me- Sterling Knight <3

Også bare må jeg fortelle at jeg fikk verdens kuleste flaske i går! Ønsket meg den av bestemor og bestefar da de var ferdige med den, og samtidig som jeg var på "fjellet", besøkte vi de. Synd de var på skyting, men uansett: Flasken stod på benken inne på kjøkkenet, og den er superkul!


Den er skikkelig tøff, haha. Men så er jo jeg noe for meg selv også da 🙂

Hvordan er din fredagskveld?
Vet du hva du skal ha på deg 17. mai?

6 kommentarer
    1. Jeg skal ha på sånn greie.. ehmm vet ikke hvordan jeg skal forklare det, sånn kjole ting og en bukse ting 😛
      Vi møtes sikkert en gang så du får sett det 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg