17. MAI -KLÆR

Halloys, halloys! I dag var jeg med mamma til byen, og endelig fant jeg ut hva jeg skal ha på meg 17. mai. Det var på tide, for i dag er siste dag butikkene er åpne før den store dagen! He he..


Vet forresten ikke hvordan jeg skal ha håret enda, men det fikser jeg senere.
Genser – H&M  99,-
Jakke – Cubus 399,-
Bukse – Cubus  499,-

Jeg har egentlig aldri vært så sent ute med noe før, skummelt… Men denne gangen var jeg det, haha. Jeg gikk rundt hele senteret til jeg fant en bukse som kunne funke, de andre var enten altfor store, for klumpete eller noe lignende.

Nok om bukser! Jeg møtte også Malin, hun var med familien sin. Hmm, hvem fler møtte jeg? Jo: En fyr fra klassen! Og mange andre jeg kjenner… som jeg aldri tenker over at jeg kjenner. Og ja; Jeg vet at jeg er litt spesiell, jeg går ikke i det andre ville brukt til en slik dag, jeg går i det jeg aldri kunne tenke meg og gått i. Olabukser og olajakke er ganske så vanlig, men for meg er det som å ha på meg en tvangstrøye. Jeg følger aldri trender, så det passer jo meg perfekt! Bortsett fra det faktum at neste år MÅ jeg ha bunad, da… Jaja.

17. mai skal jeg antagelig være med Louise en eller annen plass å kjøpe is, for det har nemlig vi planlagt… Her spør vi ikke om lov, nei! Altså, selveste 17. mai kvelden er det jo egentlig ganske fritt frem for meg, og hva jeg vil gjøre, så det går nok bra. Til tross for at jeg blir tvunget med i toget, så burde jeg få gjøre noe jeg vil. Det blir så gøy med Louise!! Haha- Gleder meg, jentamiii!! <3

Skal du gå i tog 17. mai?

42 kommentarer

Siste innlegg