“FRITIDZKIDZ`A”

Holaaa! Hva nå enn det måtte bety. Jeg er nå hos min gode venninne (bestevenninne/søster), og jeg måtte sykle helt opp hit.. Sier jeg da, okei, hun møtte meg på halvveien, og vi gikk den tunge bakken, men jeg syklet. Nå har vi veldig fritids, og det virker som Louise har sukkersjokk:


Neeeida, du har ikke sukkersjokk vennen, du er bare…. Dopa.


Og litt søt, haha.

Joa, så… Jeg skal overnatte her i bygda i natt, det blir gøy!! Det er alltid gøy med Louise. Forresten, så sa hun nettopp: "Vet du hva!? Jeg skal sove i telt- HELE SOMMERN!! UANSETT HVA SLAGS VÆR DET ER!!! Blir ikke det flott, vennen?" Særlig som om hun klarer det… Og nå sa hun: "Nå får alle vite at jeg er sååå smart, og at jeg er barsk." Jaaa, godt å vite da!

Jeg skriver fra Louises pc, og det blir nok dårlige bilder den lille tiden jeg er her, for jeg fikk ikke ha med kameraet til min far. MEEEN, webben funker jo bra nok. Jeg må nok avslutte dette kapittelet her, for nå virker Louise utålmodig. Snakkes!

Har du noen gang hatt såkalte "fritidsproblemer"??

4 kommentarer
    1. Hola!! For yourself, dude =) Sorry, bare frista =) Og Runa tvang meg !! :O
      Det gjorde hun egentlig ikke da men…
      Jeg skal nå skrive veldig langt… Hvis jeg gidder =)
      Vi får se xd
      Hoy hacer mucho frio !! Brrrrrrr… !!
      Jeg og Runa pønsker ut spanskting vi kan si til deg XD
      Soy una caca en mi sosten… Hilsen Runa =)
      Otra cerveza !! =) -Maiken
      Hahahahahahaha…:D
      Camarero !! La carta, por favor !! TENGO HAMBRE !!
      Coño ta deg !! Mohahaha… >:-D
      Og masse annet…
      -Du, Runa ??
      -Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ??
      -Vetkje … 😀
      -Vetkje ??
      -Ja ?? =)
      -Idiot !!
      -:D
      -Nååååååå…. Dust !! Igjen !!
      Husker noen av dere Askenaddel ?? Han eier !! =)
      Maiken skulle finne en bok… men fant penalet istedet for !!!!! 😀 Ha..ha..ha!!
      Donde estan los lavabos? No podemos demir… =( Y deseo cambiar de habitación !!
      Tenga/toma/noko anna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg