SØNDAG = KJEDELIG

Beklager for null blogging hittil idag! Har bare ikke funnet ut av hva jeg kan blogge om på en så KJEDELIG DAG. Jeg kan si at jeg driver med engelskfremføring om Nick Jonas. Og jeg kan si at jeg kom fra Louise ved tre-tiden. Nå håper jeg egentlig bare på at noe spennende skal skje, men det ser ikke ut til at det funker så bra, for det skjer nemlig ikke en *****. Bare å forberede seg til selveste nasjonaldagen!!

Og forresten: Jeg har tatt noen veldig snåle bilder, og det fordi jeg kjedet meg, så jeg kan da vise de, det skader ikke.. Eller jo! Hold for øynene!!

Satt opp håret har jeg i dag også!! Haha.

Meg = beste definisjon på fritidsproblemer!

Jeg har forresten gått skikkelig hekta på en sang som heter "Wild horses" av Natasha Bedingfield, den er kjempenydelig og minner veldig om livet mitt akkurat nå.. Anbefaler den på det sterkeste! Louise viste meg den, hihi.
  Den er så nydelig! <3

Hva har du gjort i dag? =)

9 kommentarer

Siste innlegg