DITCH THE BITCH

Morn, ja! I dag har jeg gått i tog som alle andre, ja…. hvertfall gått i tog med antilatsabbene. Uansett, jeg gikk med Maiken, og hele veien fant vi på nye ting. Jeg gikk også med Anna og den andre Ingrid, for vi fire var liksom en rekke.
Da Maiken ankom toget, rett bak fanen til ungdomsskolen vår, fortalte hun at faren hennes hadde sluppet hun av, og da hadde han sagt "Dich the bitch." Og da lo vi godt! He he. Til tross for det dårlige været var det en fin dag, og den slutter jo ikke her heller da, så det er bare å håpe på litt sol.

Jeg, Maiken og Linda skulle møte Runa på barneskolen, men før den tid tok vi noen veldig morsomme bilder, man kan kalle det en uvanlig 17. mai. Take a look:


Jeg vet egentlig ikke hva dette var et forsøk på….. Men.

Her var det om å gjøre å se kulest ut, tydligvis… Haha.

Beste hoppebildet vi fikk, gjett om jeg har mange mislykkede forsøk på pcen a!

Vi prøvde å stave OST, men det funket ikke så bra… Hahaha

Nå snart er det russetog med Runa, Linda og Maiken!! Vet ikke om Louise møter oss eller ikke, men jeg håper da det. Akkurat nå har jeg lyst til å rømme, vondt i beina av å gå… GISP! Vel, jeg får vel slappe av litt! Me snakkast 😉

– Hvordan har din  17.mai vært hittil?

6 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen du 😉
      Kommenter gjerne tilbake visst du gidder, og ta en titt på bloggen min. For jeg vil inspirere DEG ! ( – :
      Graaaaaaaaatulerer med dagen !! <3

    2. Min 17. mai har egentlig hvert ganske lik din, så da må vi finne ut hvordan din 17. mai har hvert først… =)

    3. Ja!! Kan ikke du ha spørsmålsrunde ?? =) Det hadde VÆRT så gøy xD Jeg har noen få spørsmål til =) hahaha…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg