“DU LEDER OSS BEGGE I DØDEN!!”

Uff! I dag var det igjen skole, men det gjør egentlig ikke så mye. Det var gøy, bortsett fra det faktum at vi hadde engelsk fremføring. Jeg klarte selvfølgelig å glemme en del ting, akkurat som alle andre, men alt i alt var det ikke så ille å stå der som forrige gang. Jeg pratet jo om noe jeg kunne, takket være en veldig god kamerat, så jeg føler det gikk ganske bra. Av alle artister, til og med fremfor Michael Jackson valgte jeg Nick Jonas. Jeg mener da at det var et smart valg…

Hvorfor: "DU LEDER OSS BEGGE I DØDEN!!" som overskrift: Fordi Maiken var med meg hjem, vi syklet langs Glomma, og tilfeldigvis… Så var det en råbratt bakke ved en haug av røtter…. Jeg klarte tilfeldigvis (nok engang) å styrte sykkelen ned en skråning, og Maiken måtte redde meg. Hun prøvde febrilsk å trekke sykkelen opp igjen, mens jeg dyttet, og da ropte hun: "DU LEDER OSS BEGGE I DØDEN!!" Haha, men det gikk bra da.


Jeg hoppet liksom SÅ mye høyere enn deg Maiken!!

Superhelter, godt mot ondt!

Og så endte vi opp med en pause… Haha

Etter den fine sykkelturen vår hoppet vi på trampoline, og vi lekte såkalte "superhelter" på trampolinen, grøss… Jeg fikk et merkelig navn, men jeg var ikke den eneste. Jeg ble kalt "sumotomaten", fordi jeg hadde på meg den røde BAS-genseren min i dag, jeg må skaffe meg nye klær snart ass… Jo! Også het Maiken "Antipeace-Hvitarmo", ikke spør… Kan hende du skjønner når du ser disse snåle bildene… Eller du kan tenke deg til det.

Hvordan har din dag vært?

4 kommentarer

Siste innlegg