CHINCHILLAGALSKAP

Hei! Nå har Maiken nettopp vært her… (igjen) Vi var ute og lekte med chinchillaene mine. Det vil si: Vi jaktet på de, fordi de rømte rundt på plenen, og Milo gikk under båten: IGJEN! Haha. Det var gøy da, nå har jeg sittet inne i hele dag med en stil, så nå er jeg endelig ute i friheten!! I morgen er det nok en tentamen, men da er det nynorsk. Woooho…

Fredag er fri, for 10.klasse har eksamen. Vel, det er ikke fri-fri, vi har fått utdelt hjemmeoppgaver, og vi skal være i grupper. Skal være med Maiken, Louise, Marie og Therese, det blir så gøy!


Ntååå, elsker dere alle! Haha

Før vi kom hjem til meg var vi på senteret, og så ble vi jaget vekk fra trappen. Vi tok liksom så lite plass som mulig!! Uansett, regler er regler, men de er til for å brytes ;))

Og så må jeg fortelle at jeg fikk karakter på engelskfremføringen min i dag… 5/6. Ble egentlig veldig sjokka, og jeg må få takke kameraten min senere i dag, bare han logger på msn! Han ga meg all infoen jeg trengte, TUSEN TAKK! 😀

– Hvordan har din dag vært? 🙂

5 kommentarer
    1. My day was like i had tentamen and it was really booooooring… and then i wait for the bus… for tree houers!! and then i actually came home 🙂
      hahah i got “fritids”

    2. hahaaha går bra,, i mean; it’s actually okei 😛
      that’s my new favorite word “actually” =D what do ya think about it? pretty cool hø?
      and now i dont have anything more to say, so i leave now 😀
      cya!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg