FRIDAG FREDAG

Halloys!
I dag tidlig kastet Maiken, Louise og jeg oss på syklene våre og duret mot senteret. Der møtte vi først Marie, som hadde vært på senteret siden halv ti, og så kom Therese noen minutter senere.
Vi gikk opp i skogen, fordi vi skulle ta naturbilder til skoleopplegg, og det ble en vellykket ekspedisjon.

Etter en stund gikk vi ned til senteret igjen, der vi moret oss med å prøve klær. Louise og Maiken var modellene våre, og Therese og Marie designet. Jeg skal bli fotograf mener jeg, så… Jeg tok bilder. Det ble hele 131 bilder, og jeg legger bare ut noen, det er en stor fornøyelse å dele de med dere, haha:


Kjoler og sko fra H&M.

Maiken, he he.

En litt sliten og utålmodig gjeng.. Haha.

Et nydelig skobilde som avslutning, det har vært en kul dag!

Nå er jeg så sliten at jeg tror jeg stuper snart…. Snakkes!

– Hva har du gjort i dag?

7 kommentarer

Siste innlegg