Tanker…

I dag flyr tankene mine rundt om kring i hodet mitt, og jeg klarer ikke stoppe de. Det er så utrolig mye som har skjedd den siste tiden, og mye, mye bare i dag…

Av og til har jeg utrolig lyst til å bare rømme, og alt fordi jeg føler hele verden går i mot meg. Jeg er ganske sikker på at den gjør det akkurat nå, egentlig. Folk sier negative ting til meg hele tiden, føler jeg, og det er jo veldig gøy når det kommer fra vennene mine i tillegg da! Selvom de sier de bare tuller, jeg tror ikke på det noe mer.
Jeg savner gamledager, da alt var så lett. Ingen bekymringer, jeg tenker så langt som tilbake til barnehagen. Jeg kunne sitte under et tre i timesvis og bare tenke. Jeg kunne løpe uten om å bry meg hvem som så på, og jeg kunne slappe av.
Nå går hele verden under, og jeg føler meg innestengt. I en boks.

Den siste tiden har jeg brukt på å glemme en person, en person som betø utrolig mye for meg en periode, en person jeg kunne stole på, men også en person jeg hadde mine krangler med. Vi ble alltid venner igjen, men det blir vi tydligvis ikke denne gangen.
Jeg har vært på enkelte nettsteder, prøvd å finne på noe gøy, vært med chinchillaene mine og drevet i chinchillaforum for å glemme denne personen, men nå når en av vennene mine kalte meg "furten", kom jeg på hvor mye jeg savnet denne personen. Jeg skulle vært en bedre venn for han, jeg skulle gjort så mye for å skru tiden tilbake. Det som har skjedd har dessverre skjedd, og det er ingenting jeg kan gjøre med det… Unnskyld.

Måtte bare skrive dette her, og få tankene ut. Jeg føler meg så nedfor at det ikke er mulig.
Har du det bra i dag? =)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg