“Bla..bla..bla.. VOE”

Heisann!
Nå skal jeg fortelle min mening om VOE, for jeg tror alle blogger i verdenshistorien har gjort nøyaktig det samme.

Det blir dag ut og dag inn slengt dritt om VOE aka Emilie, og jeg fatter ikke hvorfor. Greit nok at de fleste er sjalue, men det går en grense ett sted. Folk kommenterer skikkelig ondt på bloggen hennes, og jeg skjønner ikke hvorfor? Ærlig talt, kanskje det er sånn at Emilie lever på rosa skyer av og til? Hun har såklart følelser akkurat som andre, og det burde de fleste/ALLE ta som en selvfølge.
Hvorfor være så onde å kommentere så mye dritt? Nettvett, folkens! Nettvett! Tror dere ikke Emilie blir lei seg? Isåfall, så tar dere grundig feil. Jeg er ganske sikker på det, for hadde dere LEST det som sto i innleggene hennes, så hadde dere faktisk fått det med dere. Hun blogger positivt, og personlig tror jeg det er fordi hun vil ikke miste leserene sine; for hvem vil vel høre om bare negative ting?
Emilie startet som en normal blogger, hun var verken kjent eller noe annet… Hun er en jente med drømmer- akkurat som alle andre.

5 kommentarer

Siste innlegg