Slutten på begynnelsen

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Det er så kjedelig med tentamner (?), og i dag hadde vi mattetentamen. Jeg er elendig i matte! Føler selv det egentlig gikk ganske bra til å være meg, så…. Hahah, og i morgen er det engelsktentamen! Det er gøy med engelsk, for jeg har lært utrolig mye oppgjennom dette året. Kan takke både venner og lærere for det, he he.

Nå er det snart slutt på skoleåret, og det har gått utrolig fort. Jeg har lært utrolig mye i løpet av dette året! Jeg har fått tusenvis av nye venner, jeg har lært å skrive så mye bedre enn det jeg gjorde før, jeg har forandret meg ganske mye, men vennene jeg hadde på barneskolen er fremdeles vennene jeg har. Vi treffes ikke så mye mer, men jeg holder dere fremdeles fast, for alle vet hvor glade vi egentlig er i hverandre. Vennene jeg hadde på barneskolen er vennene jeg kan stole på, og det er også noen av de nye vennene mine. Vi kjenner ikke hverandre for godt enda, men jeg vet at det vennskapet vi nå har blir mye sterkere utover!
Jeg har opplevd utrolig mye dette året, alt er forandret, men jeg vil alltid ha noe å se tilbake på. Det er en grunn til at minner heter minner. Morsomt år- vært litt frem og tilbake….

Jeg vil si tusen takk til alle sammen som har vært med meg på reisen min, og dette er jo ikke slutt! Det er bare slutten på begynnelsen.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 

Hvordan har året ditt vært?

33 kommentarer

Siste innlegg