Båt, trøbbel og chinchillagalskap!

Morn! I dag har Maiken vært her siden klokken var halv tre, og hun dro nettopp hjem. Vi var ute med chinchillaene i to timer, og på de to timene klarte Romeo blant annet å sette seg fast i hekken, løpe rundt hele plenen, og finne seg en favorittbusk. Milo derimot, løp under båten, der han pleier å være… Og jeg og Maiken måtte få han frem igjen, vi oppdaget også at han er uhyre sterk! Han holdt igjen av hele seg, og ingen av oss fikk han ut!

Jeg har også tysktentamen i morgen, og jeg gruer meg! Skal snakke om meg selv i tre minutter, det blir de verste tre minuttene av mitt liv, haha. Jeg har ikke akkurat verdens mest spennende liv, så det sier vel litt.


Fritidsbilde fra i dag tidlig, har ikke hatt tid til å ta bilder med speilrefleksen i dag…….. Trøtt

Hvordan har din dag vært? =)

2 kommentarer
    1. Hvordan har MIN dag vært, altså i går: ehhhmm jeg var drittøtt fordi… ehhm jeg bare var det, også gjorde jeg ikke så mye, men jeg jogga en tur med Julie på kvelden 🙂 nice to know, right? -yes, i know.. xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg