Tar en pause

Hei!

Vil bare informere om at nå tar jeg en bloggpause, mye som skal gjøres, og mye som foregår. Jeg har rett og slett ikke tid til blogging lenger, og jeg har et gjerde som skal males. Pappa maser om det gjerdet 24/7, og det går ikke EN dag utenom at han har nevnt det! Herregud, jeg er så lei.

Før jeg tar en pause, som antalgelig ikke blir på mer en enn uke, skal jeg fortelle hva jeg har gjort i dag, og hva jeg skal i morgen! 
First of all: I dag var jeg på skolen, og jeg hadde tysktentamen. Fikk en svak femmer, for alt gikk helt i spinn, det var fryktelig å sitte der uten teksten jeg hadde øvd på, uff!!
I morgen skal det være fotballturnering hele dagen, for tiende har eksamen, og da får ikke vi lov til å være inne og bråke. Det er evigheter siden jeg har spilt fotball, og jeg har ikke engang fotballsko! Gruer meg…


Og så noen teite bilder fra i dag tidlig- bare for å ha med noe.

Weeeeeeeeebcam :D:D:D

Jeg er tilbake om en uke, håper dere vil følge videre med da! =)

– Hva har du gjort i dag? =)

3 kommentarer
    1. Ta pause? :O er du gal man?:O
      Da skriver du sikkert hundre sider nestegang du blogger :O
      ehhmm ja, hva har jeg gjort i dag? jeg har luka løvetann -.- det er skikkelig mækkajobb 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg