Maling, maling og mer maling!

Oh, HEI!

Det var lengesiden, du! Neida, det er ikke så lengesiden, men det var herlig å logge på igjen etter bloggpausen. Jeg er tilbake for fullt, og nå skal jeg blogge bedre enn noen gang, mener jeg… Det er hvertfall planen min, haha. Okei, da starter jeg med dagen i dag:

I dag har jeg vært ute med mamma, vi malte med oljemaling. Her er resultatet mitt:

Vel, egentlig er ikke dette resultatet, for jeg gjorde mye om på det etter jeg tok dette bildet, men, men!

Og her er mammas, hun har snakket om det i hele dag.. Noe sier meg at hun ble fornøyd, og jeg forstår!:

En smule uklare farger, men det får gå for denne gang.

Etter vi var ferdige for dagens maleøkt med oljemaling måtte vi ned og beise gjerdet… Eller rettere sagt: Jeg fikk med meg mamma på det, og det var et rent mareritt. Solen steket, det var glovarmt- og enda så ville mamma være I SOLA. Er det mulig!? Takk for den!

Nå har jeg nettopp kidnappet kameraet til pappa igjen, jeg er så bestemt på å få et bra fuglebilde fra vinduet her på rommet mitt, nå har jeg prøvd å få til det i snart fire uker, det må da gå an og stå stille, fugler!! Får vel prøve venninnene mines råd: "Vær tålmodig…"
Det var det vi rakk, ikke mere snakk! Snakkes i morgen i stedet!

– Er du glad i å male? =)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg