Milano og Taylor Swift

God kveld!

I dag har jeg egentlig vært inne hele dagen, fordi det har vært regn i hele dag. Ved halv åtte-tiden begynte det å lysne, og regnet sluttet og dale ned fra himmelen. Jeg, mamma og pappa gikk til Milano, og der spiste vi såklart… He he.

Jeg har ikke så veldig mye å blogge om- ettersom jeg har sittet inne i hele dag, kan si så mye som at er hektet på Taylor Swift av en eller annen merkelig grunn, men hun er skikkelig kul!

Den er litt kul, he he. Elsker alle sangene hennes for tiden!

Dette ble et merkelig kort innlegg, menmen…. Hjernedød som jeg er, så!
Hva har du gjort i dag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg