Fotballfest

Morn!

I disse dager handler alt mulig om fotball, VM meg her og VM meg der… Sååå.. jeg tenkte jeg kunne skrive om fotballfesten vi hadde i dag! Ha ha, kom nettopp hjem. Vel, det var egentlig avsluttning for klassen vår, men de voksne måtte spille mot oss. Jeg var ikke med, ettersom det var friviilig – for jeg stod med Louise og Maiken, og siden Maiken ikke ville spille gjorde ikke jeg det heller.


Hemma bilde fra februar en gang <3333 Hahahha, fant ikke noe annet som kunne "passe" til dette innlegget :P:P

Jeg og Maiken var så heldige at vi fikk æren av å selge lodd! Det var det verste jeg har gjort på lenge… :S
Etterhvert ble med Louise med også da, og det ble straks litt bedre.

Vært en superkoselig dag i dag! Synd skolen snart er over… Kommer til å savne alle sammen!!

Hva har du gjort i dag??

9 kommentarer

Siste innlegg