SISTE SKOLEDAG I DAG!

Hola!

I dag var siste skoledag, og det var egentlig veldig trist å ta farvel med alle sammen… Det skjedde så fort. Et kvarters utdeling av karakterbøker, og så var det gjort. Dette blir 9 lange uker, og det kommer til å bli et rent mareritt!
Hmf. Men jeg får vel se lyst på det, kan jo alltids finne på noe med folk i sommer!

Joa, hva mer? Jeg var på byen med Therese i sta! Det var veldig gøy, fordi mamma og moren hennes var også med. De prøvde masse rare greier.. og foreslo helt elendige ting. Glad jeg ikke er 40 enda, sier jeg bare… Sikkert gøy å være 40 også, men jeg klarer meg fint med alderen min. He he. – Ble ingen klær på meg i dag da 🙂

Bilde
Miss it!! Bilde fra lesevake i vinter ;))

Beste <33

VG-lista gikk også på TV i dag! Spennende, må jeg si. Og vet dere hva? Jeg syns faktisk VOE var ganske flink, hun fikk oppleve drømmen sin, og jeg hadde ikke trodd at hun skulle bevege seg så mye, men det gjorde hun! Imponerende det der, gitt. Ha ha, det var kult med danserene, og jeg likte faktisk sangen hennes ganske godt. Hva med deg?

To ord: GOD SOMMER!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg