– Og så tok vi sommerferie!

Heisann!

Vel, i dag er første feriedagen min, og jeg er syk. Sååå gøy… Men det hindrer meg ikke, jeg har allerede vært ute og tatt bilder. Hele uken har jeg klaget på at jeg aldri er ute til rette tider- fordi jeg aldri får bilder av fuglene jeg vil ha bilder av. Og jeg klager med god grunn, for det er jo fakta! Jeg satt til og med ute en hel dag i håp om å få bilder av fuglene jeg ville ha blider av,  men neeeeei.


Selvutløser… Hark. Solen var skarp, så ikke døm det nydelige utrykket i ansiktet mitt :P:P


Den kule lillebroren min som fant en blomst…

Nå begynner det å bli overskyet, og det blåser!! Internett klikker og jeg er i ferd med å bli gal. Ha ha, ille. Ser etter alle de fine innslagene fra VG-lista i går, jeg fikk bare med meg halve greia, fordi jeg, mamma, moren til Therese og Therese skulle til byen. Hah, senteret var oppe fra 21:00 – 00:00, og vi måtte gripe sjansen ettersom det var salg! Men som sagt i forrige innlegg, så ble det ikke noen klær på meg, jeg var syk og orket ikke se etter noe engang.


Trost! Den var ikke så glad for den uventede fotograferingen.


Hahahahha, okeeeei….

Vet ikke om det er alle som har sommeferie enda, tror noen har igjen en uke på skolen? Jeg har ikke så veldig mye å gjøre i sommer, så det blir vel lange dager med fotografering- etter jeg er ferdig med å male gjerdet. Og så tror jeg mamma og pappa har planlagt en tur til Sverige, og så skal jeg kanskje være med Maiken og Louise til Tusenfryd… Therese skal til Hellas en god stund, så det blir kjedelig uten henne…

Hva skal du i sommer?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg