St.Hansaften!

Heisann!

Nå har jeg nettopp stappet i meg en nydelig kyllingfillet, nemlig fordi det er St.Hansaften, og jeg har vært ute og tatt bilder! Hah, vi hadde middagsgjest i dag også, forresten. Naboen vår kom på besøk, koselig det da.
Vel, nok snikksnakk, her er noen bilder:


Det var bare sykt gøy å prøve selvutløseren i denne vinkelen… Resultatet derimot, det kan diskuteres.

Vi er så kule, mamma!! He he.

Morn ja…

He he……… Så dramatisk da.

Hmm.. selv har jeg egentlig ingen planer for sommeren, og selv har jeg egentlig ingen ideer om hva som kommer til å skje fremover. Jeg vet bare at det blir en lang sommer, og at jeg kommer til å savne alle folka… De blir jo borte så lenge! Kjedelig med ferie, syns nå jeg.. Det er jo klart det er godt å ha fri, men det blir litt lenge for min smak.

Jeg skulle egentlig være med Louise på kino i dag, The Last Song, men det ble det ikke noe av fordi vi skulle "feire" St.Hans. Hallo?? Siden når begynte vi med det!? Jaja, da får jeg vel huske det til neste år. Og Louise: Vi tar det i morgen =P

Bare en ting og si: God St.Hansaften!! Og god sommer! Kos dere masse!

– Hvordan feirer du St.Hansaften?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg