“Det går ikke an å gi filmen et terningkast…”

….Den var for bra!!
Nettopp vært på kino med Louise, og det var supergøy!! Vi så The Last Song, endelig! Jeg har ventet på det siden den kom ut, og nå tok Louise initiativ. Ha ha, grunnen til overskriften: Filmen var strålende, Miley var jo kjempeflink, og det var ikke noe galt med Liam heller. Louise felte en tåre, og det var det flere som gjorde. Jeg holdt det inni meg, for jeg klarte det bare ikke… Det var jo komedie og drama om hverandre hele tiden, og alle lo plutselig så det ristet i salen.

Jeg anbefaler absolutt den filmen! Og jeg skal ikke røpe for mye ettersom alle ikke har fått den med seg enda. Men som overskriften sier: Det går ikke an å gi filmen et terningkast, den var for bra. Så jeg finner ikke noe tall som tilsvarer filmen på terningen på noen måter.

– Absolutt årets sommerfilm.

Okei, jeg skal innrømme at jeg og Louise ikke er av de smarteste, bevis nok?:

Øh… Web <3333

Fjortisfaktor

Pretty likt det øverste.

Og nå legger vi oss! Neida, bare tuller, men snakkes!!

– Har du sett The Last Song?

7 kommentarer

Siste innlegg