One year after – Michael Jackson

Hei!

I dag er det nøyaktig et år siden Michael Joseph Jackson/the king of pop døde. Åherregud som jeg savner han! Musikkgeniet selv, jeg syns bortgangen hans gikk litt for fort. Det verste er at jeg ble superfan for bare noen år siden, og at han i fjor gikk bort.

Michael er min inspirasjon til nesten hvert skritt jeg tar, valgene jeg velger å ta, klesstil, dans… Grunnen til at jeg skriver er og ikke var er fordi han alltid vil leve med meg. Han vil alltid leve med oss, og det er gjennom det han elsket mest av alt på jord, musikken. Michael er, var og vil alltid være verdens største legende, og jeg savner han hvert sekund, selv om jeg vet at han er med oss for hvert skritt vi tar. 

Michael Jopseh Jackson – en legende uten like.


Bilde fra i vinter en gang..

Savner du The King Of Pop?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg