SPIRITISME

Hei!

Fy flate, i dag har jeg lest masse om spiritisme. For dere som ikke vet hva spiritisme er, så er det et slikt "spill" der man søker kontakt med ånder i rommet. Man kan få både gode og dårlige ånder, og det er helt sykt har jeg hørt. Man må sitte 2-5 personer rundt et glass, med telys, mørkt rom og en papplate osv. Hvis det er interessant og vite hvordan man spiller det, bruk internett.

Uansett, mamma fortalte meg en historie, for som mange andre var hun nysgjerrig, og hun måtte prøve! Hun fortalte meg at hun og noen kamerater hadde forsøkt, og sannsynligvis hadde den ene av kameratene hennes avtalt med broren hennes at broren skulle hoppe ut av skapet. For de spurte om "hvor er fanden?" – og svaret de fikk var: I skapet. Og ut poppet broren til mamma, og det var siste gang mamma var med på noe slikt!

Selv har jeg sykt lyst til å prøve, men jeg kan innrømme at jeg har stor resepkt for ånder og slike ting, så jeg tør ikke.
Jeg har hørt utrolig mange creepy historier om spiritisme, og det gjør det jo enda verre. Sies at man kan få psykiske skader for livstid… :S
– Kan jo gjøres i sommer…. Eh, sommertips! Ha ha.

Har du noen syke opplevelser med spiritisme? Eller har du tenkt å prøve? Tror du på det?

10 kommentarer
    1. Det kan faktisk være jævlig farlig for deg fordi at hvis du spørr om ting så får du får det meste svar, men svarene kan være korte.. du kan foreksempel spørre om når en person dør da, og da kan du få måneden, ikke noe år ikke noe dag ingen dato, bare måneden, tenk deg da, at du spørr om når faren din eller moren din kommer til å dø, du får svar foreksempel si November da, da vil du jo automatisk gå å være redd hele November da, redd får at personen da skal dø. Hvis du da er så glad i denne personen, hva føler du da inne i deg? du går å vet at foreksempel moren din skal dø i November, men du vet ikke året hun dør, eller dagen, kommer du ikke da til å bli et nervevrak etter noen November månter? ikke spørr om sånne ting i alle fall, hvis du skal prøve, det er vel egentlig best å prøve å ikke gjøre det i det hele tatt.
      jeg skal i alle fall aldri gjøre det, det er for creepy for meg!

    2. stsol.blogg.no / stine: Det er jo en regel på hva man kan spørre om og ikke. Det med død er utrolig dumt, og man må ikke spørre om noen følsomme temaer. Man kan spørre om masse rart, men det er utrolig idiotisk å spørre om døden. Man burde også spørre om ånden er god ganske ofte, og om den vil deg godt og ikke vondt.

    3. folk er dumme, alle er dumme, det er også lett å bare droppe ut med noe sånn fordi du er sur på en person osv.. ikke alle følger regler vettu

    4. hadde tenkt til å prøve det, helt til eg fant ut at det var noen som hadde spilt det og noen minutter senere lå den ene jenten på gulvet, ristet som faen og pupillene i øynene var vekke (altså øynene var helt hvite).
      Og en eg vet kem er kom også på mentalsykehus siden hun trodde hun såg til hun ikke gjorde.
      Spiritisme er ikke noe å kødde med !

    5. jeg har hørt at hviss du spørr om død vill det skje neste dag men jeg er ikke sikker på det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg