~ RANDOM ~

Hei!
Kjeder meg til døde, så jeg poster noe heeelt random. Haha, hvis du vil, ta "utfordringen" du også! Kopiert fra www.kaarii.blogg.no – Kjeder du deg, anbefaler jeg absolutt å gjøre dette. Det er supergøy!

– Hva heter du: Ingrid.
– Har du kjæreste: Neh. Haster ikke.
– Hva gjorde du klokken 8 i dag morges: Sov!
– Siste tingen du kjøpte som kostet over 300 kroner:
Olajakke.
– Røyker du:
Nei! Jeg har virkelig kommet frem til andre måter å dø på.
– Hvor er bestevennen(e) din(e) akkurat nå: Hellas, hjemme, hjemme og… på bursdag.
– Hva slags sokker har du på deg: De er gule!!
– Hva er msn nicket ditt: Time is on our side
– Har du noen gang vært på elgjakt: Oh yes!
– Hvor mange barn vil du ha: Ingen.
– Har du gått i butikken i pysjen: Nei.
– Har du hatt vannkopper:
Har jeg sikkert… husker det ikke, men.
– Har du gått over veien på rødt lys:
Nei, jeg er ikke "så" slem.
– Hva synes du om sosser:
Helt ok, de. Kommer jo an på.
– Har du noen gang brekt en kroppsdel:
Japp, albuen knuste, og det ble flere brudd.
– Hva skal du i morgen:
Male gjerdet, tror jeg.
– Er du perefeksjonist:
Ja, når det gjelder norsk, så er jeg det.
– Hva står det på den siste meldingen i innboksen din: XD<3
– Det første du legger merke til hos det motsatte kjønn: Øynene og personligheten.
– Øyenfarge: Blå.
– Har du drukna en fisk:
Ikke som jeg kan huske!
– Har du hvite vegger på soverommet ditt:
Ja.
– Hvordan ser hårstrikkene dine ut:
De er tynne… og blå.
– Når våknet du i dag:
Klokken 06:00, men jeg sov til 09:00.
– Hvem sitter du ved siden av på skolen: Therese!
– Hva får deg til å bli glad: At alle rundt meg er glade, så klart. Og at jeg har en bra hårdag da 😉
– Er du fornøyd med livet ditt:
Vel… Jeg var det engang også, men.
– Favorittdyr: Chinchilla of course!


Romeo! En av de beste chinchillaene i verden =)

Hva har du gjort i dag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg