ALLE HAR SIN EGEN STIL

Hola!

I dag startet dagen ganske kjedelig, og den ble ikke så mye bedre. Planen var å male gjerdet, men det begynte å regne… Så jeg slapp det. Nå har jeg sett på en litt spesiell blogg, laget av en fyr som kaller seg selv for "pønker", og jeg fant mange kommentarer på denne bloggen. Det forbauset meg veldig at det faktisk var ei som krenket stilen til bloggeren, og nå vil jeg fortelle om hva jeg syns om dette tullet.

For det første, alle har sin egen stil. Det handler om å være seg selv, ikke alle andre. Har man ikke fått med seg det poenget, da er det virkelig ikke verdt det. På denne bloggen var det en sykelig usaklig diskusjon, og jeg måtte bare le. Det var 24 kommentarer med bare crap, og denne ene jenta som forsøkte å "eie" bloggeieren blandet inn alt mulig rart. Hun blandet inn familien til bloggeieren, og hun blandet inn stilen hans. Det første jeg tenkte var: Hva i alle dager?


Bilde som viser at INGEN er like.

Det går da ikke an å holde på sånn! Alle har sin egen stil, hvorfor diskriminere når man vet at alle ikke er like? Tenk så kjedelig livet hadde vært om alle var like. Det er lov å tenke, ikke for andres skyld, men for sin egen. I diskusjonen var det blandet inn "fjortis", "emo" og "pønker"-stiler. Jeg ble nesten litt flau over hvordan det var skrevet, og det var jo absolutt ingen av de som holdt seg til saken.

Det tøffeste av alt er å være seg selv, ikke hakke ned på andre for å føle seg bedre. Det er hva jeg kaller lavmål, og det er utrolig artig og se at folk orker å dumme seg ut på den måten!!
– Lev ditt eget liv, ikke alle andres.

Hva er din mening rundt dette?

3 kommentarer
    1. Er helt enig med deg! Alle må få være seg selv og gå akkurat slik de ønsker selv, uten at de føler at de må være en annen for å passe inn. Bra skrevet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg