I KLESSKAPET

Haha!
Gjett hva! Nei, jeg sier det jeg. Jeg tok nettopp en titt i klesskapet, og der fant jeg utrolig mye rart! Fy fader, jeg skal vise dere alt fra det beste til det verste…


Merker……… Uff. Trodde det var borte alt sammen! Hah, ok. Er litt glad i de da.

Også de elskede vestene mine!! Hah

Skjorter. Elsker den lyseblå!

Men det er ikke det sykeste jeg fant da… Det finnes verre, MYE verre for å si det sånn. Jeg så bare kjapt igjennom da, og jeg kan ærlig innrømme at jeg holdt på å dø av latter når jeg så denne:


Den var kanskje kul på sin tid, men for det første: Den er ti centimener for kort i armene, og den er bitteliten. Den er ikke "så" lilla som den er på bildet engang! Den har en sykelig lilla-brun bestemorfarge…. Uff sier jeg bare.

 
Også et veldig fælt bilde av meg som min elskede lillebror tok.

Akkurat nå sitter jeg her da, også ser jeg på filmer jeg har laget. Uh, sanger jeg har spilt inn. Det er grusomt å høre på, trust me. Det vet Louise alt om….. Hvis dere vil høre meg og Louise synge, så er det bare og bla bakover i akrivet mitt, for det skal ligge der en eller annen plass. "Titt* og Bellydancer*" et eller annet, herreguuuuud! Dør av latter.

Yeah, har du noen morsomme ting i skapet ditt?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg