FISKETUR

Hei!
Nettopp kommet hjem fra fisketur med Emilie/Jason, og denne gangen måtte jeg ha med det stygge lille digitalkameraet. Æsj, jeg hater det! Speilrefleksen til pappa er liksom noe litt annet… Uansett, her er noen bilder fra fangsten vi aldri fikk:


På vei ut i vannet…. Med den fine sluken hun trodde hun kunne få fisk med.

En litt skuffet Emilie, hahaha.

Midt oppi det hele fant vi ut at vi skulle bruke rumpetroll, ettersom det ikke funket med sluk. Så det endte med at vi fant oss noen rumpetroll og en kongle, kongla var så klart beregnet som en dupp… Ingen av delene funket spesielt bra.
Heh, og så skulle Emilie sette et rumpetroll på den fine kroken sin… Vel, hun ville pine de ltit først, så hun pælma den ene stakkarn rett i bakken… Den sprakk. R.I.P.


Søte da!

OMG. Jeg ler hver gang jeg ser dette bildet… Og jeg har ikke hatt det på pcen sååå lenge. Tro det eller ei, det er ikke redigert. Bare tatt i sola…. Mens jeg så på at Emilie forgjeves forsøkte å dra kroken sin opp av sivet, hahah.


Så var det det da, jeg skulle prøve å få et "perfekt" bilde, med solen mellom… Slik som vist på bildet. Men det funket ikke, for hver gang jeg tok et bilde kom Emilie inn i det… Hahahah, fikk latterkrampe!


Og her er delen der hvor Emilie spør om hvorfor jeg tar bilde av alt mulig… Som ikke gir mening. Nå skal du få svaret ditt: Jeg elsker å ta bilder! Hah.

Dessverre vendte vi som sagt hjem uten fisk, og det var ikke min fortjeneste……

Er du glad i å fiske?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg