VIL HA NY STIL

Det overskriften sier… Jeg har så lyst på ny stil! Jeg og Louise har diskutert en del om det der. Jeg har veldig lyst til å klippe meg kort, farge håret mørkt (mørkebrunt) og skifte stil. Louise mener jeg burde skifte til en mer "rocka" stil, og hun tror det ville kledd meg… Jeg vet ikke helt, men.

Det morsomme er at jeg har ansatt Louise som manageren min, og vi vet egentlig ikke hvorfor… Men nå skal liksom alt gå gjennom henne på en eller annen måte. Synd det ikke funker akkurat nå, for hun er på hytta.

På dette bildet prøvde jeg capsen til lillebroren min… Kjemperent speil, forresten. Teit bilde, tihi.

Tror jeg har prøvd tusen stiler på en uke, og jeg vet ikke hvilken jeg skal gå for. Men, men. Louise og jeg skal sikkert til stedet vi kaller "byen" og handle klær! Hah, ja, vi skal hvertfall se på klær da. Så får jeg og mamma ta en tur siden!

Syns du jeg skal skifte stil og klippe meg kort, eller er det bare en veldig dum tanke?

6 kommentarer

Siste innlegg