FOTOSHOOT

Heisann!
I dag har jeg malt ferdig gjerdet, og jeg skal lage en konkurranse snart… Den kommer i løpet av morgendagen, så følg med! Etter jeg hadde malt ferdig kom Maiken på besøk. Hyggelig jente, hihi. Vi hadde med chinchillaene mine ut, og nå har vi bestemt oss for å lage en serie om de. Filmingen starter i morgen! Så er det vel premiere på den i nærmere tider også.


Konsentrerte meg… Oiida, jeg er like hvit som malingen!! Ikke bra, ikke bra.

Okei, det morsomme med dette bildet er at Maiken lo av stolene. Neida, jeg laget et chinchillasikkert bur av stoler… Og det gikk ikke helt etter planen. Vi måtte fange de titusenvis av ganger, jeg ble sliten av det, jeg!

Haha, noe så søtt! Romeo hoppet flere ganger opp den stolen for å komme seg over på den andre siden. Han ville ut i friheten, og jammen klarte han det etter en stund også………..

Milo… Han ser uskyldig ut, men han er alt annet enn uskyldig…..

Maiken måtte selvfølgelig sette seg i "innhegningen" med de. Hun er den tøffeste venninna jeg har da, de andre tør jo ikke å  løfte de opp fra bakken engang.

Etter noen timer ute med disse to gikk vi inn og startet planleggingen av chinchillaserien som kommer. Jeg gleder meg, det kommer til å bli så morsomt! Haha, spesielt å se hva slags respons vi får tilbake på videoene våre!

Hva har du gjort i dag, og hva syns du om bildene?

4 kommentarer

Siste innlegg