UUUUT!

…oppfinnsom overskrift eller?

Solen skinner, og jeg er absolutt ladet for en ny dag! I dag er nemlig dagen for at jeg og Maiken skal starte filmingen av chinchillaserien vår, hah. Jeg gleder meg! Blir nok gøy å se resultatet. Jeg venter bare på at Maiken skal dukke opp, hun ankommer klokken tolv.

I dag er også tiden for konkurranse. Jeg legger den garantert ut i løpet av dagen, bare å følge med! Jeg er spent, for det er første konkurransen jeg har på bloggen noensinne. Men en gang må jo være den første, stemmer ikke det?
Premie er inkludert altså…….


Følte bare for å ta med et eller annet bilde… He he.

Hva gjør du i dag? =)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg