TELTTUR

God kveld!!!
Nå har jeg og Maiken vært i byen og handlet godteri til i kveld/natt. Haha, vi skal sove ute i telt, og teltet er knøttlite…. Blått og søtt. Det blir jo gøy… Synd Malin ikke kunne komme, hun skulle egentlig også være med.


Hahahah, teit bilde.

I hagen, er det ikke fint satt opp? Vi gjorde det helt selv!

Personlig tviler jeg på at det blir veldig mye søvn i natt, altså… Men det får gå. Det å campe i hagen er en fin sommeraktivitet… Ta med deg noen venner ut i skogen, eller rett og slett i hagen…

– Når er sist du campa i hagen? Og har du gjort det noengang?

3 kommentarer
    1. sv; tusen hjertelig takk for sporene du la igjen på bloggen min! Beklager så kjempemye at jeg nå ikke kommenterer til innlegget dit når jeg svarer deg,har en litt travell dag i dag så rekker desverre ikke å svare alle personlig. Så jeg får holde meg til at jeg ønsker deg den fineste sommerdag med mye morro! 😀 Take care! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg