Walkie talkie-action

Hei!
I dag har lillebroren min bursdag, og han blir hele 11 år! Gratulerer med dagen! Jaden Smith har også bursdag i dag, forresten….. Gratulerer til deg også! Og alle andre som har bursdag.

Så! Tilbake til overskriften. I dag tidlig fikk lillebroren min walkie talkier. Flaks for meg at det var jeg som valgte nettopp den gaven til han, hah. Så nå er vi i full gang med å snakke til hverandre i walkie talkiene! Mon tro om vi ikke trenger mobil mer.


Bursdagsgutten selv!

Her er vi i full gang, hahah.

Jordbæren ble fort borte!! Det var så vidt jeg fikk med meg de tre herlige bærene her!

Jeg fikk forresten nytt kamera i dag, derfor har jeg  tatt bilder av mange merkelige ting. Måtte teste det! Fikk Nikon D3000 for de som lurer. Elsker det! Det er kjempeflott og tar perfekte bilder. Det er et brukervennlig og smart kamera.


SOM JEG SA.. hahah, merkelige ting.

Ohyes, nydelig bilde. Not.

Bursdagsselskap oppe, og jeg er en smule usosial… Så jeg får vel komme meg opp! Snakkes 😀

– Har du hatt mye moro med walkie talkier noengang?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg