HERLIG I BYEN!!

Hei! I dag har jeg vært med Louise til det vi kaller "byen", haha. Det var kjempegøy! Louise ville ha is, og slik endte det:


Vi fant en cafè!! Og der satt vi en stund. Godt med iiiis!

*Friste* Neida, haha.

Da vi var ferdig med isene (?) våre gikk vi inn på H&M. Louise er manageren min, og jeg vurderer fremdeles å klippe meg. Skal skifte til en litt mer "rocka" stil, og da måtte vi jo så klart se på klær. Personlig syns jeg det er noe dritt å handle klær, men joda… Vi møtte også på noen kjente….. Skumle greier.


Louise rettet håret mitt i dag da. Det ble "poff", men jeg overlevde da..

Det ble UENDELIG mange hoppebilder. Dette her er vel det eneste der hvor vi ser nogen lunde "normale" ut. 

Glad i deg, jentami <3

Og nå venter jeg på at storebroren min skal dukke opp! Han kommer snart, og det er så sjeldent vi ser han… Haha. Konkurransevinneren blir kåret senere i dag, forresten. Så du har siste sjansen på deg nå! 

– Er du glad i is?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg