…OG HAN FALT PLADASK!

Hey!
Haha, merkelig overskrift. Men det har seg sånn at jeg hadde storebroren min på besøk i går, (og ettersom det er sjeldent, fordi han bor langt unna må jeg bare skrive om det). Lillebroren min var jo i hundre, og han stod på stigen av bassenget…. Stian (storebroren min) kilte han, og den lille reka jeg kaller lillebror falt i vannet. Hahah, det var rett og slett et veldig artig syn! Han ble ikke sur eller noe slik, han lo og ville ha klem av oss for å gjøre oss våte.


Tøff, he he =)

Er vel 18-19 grader i vannet. Enda litt for kaldt for meg…

Synd jeg ikke fikk bilde akkurat da det skjedde….

Og så tok Stian bilde av meg. Dette er det skumleste bildet ever!!

Artig i går da. I morgen blir det nok lite med blogging, kanskje et innlegg om morningen, for jeg skal på ferie i en uke. Skal rundt halve Norge, NOK EN GANG. Kan vi ikke bli hjemme en sommer, tenker jeg bare.

– Har du badet i år?

 

5 kommentarer

Siste innlegg