NOEN er litt glad i vann

Heisann!

I dag har jeg vært ute på verandaen i flere timer. Haha, jeg og pappa hadde "internettcafè" nå igjen. Ingen fikk spesielt bra kontakt med meg, det er èn måte å si det på. Til overskriften: Lillebroren min var ivrig på å kjøle seg ned, og han tok med meg i samme slengen:

Error!! Haha, kameraet ble sprutet ned, så dette var liksom… Så langt kom jeg, da! Håpet på et plask, men neei.

Vi har hatt nydelig vær i dag! Det har vært kokvarmt i hele dag.

Nå smatter jeg på sjokolade og håper på at det skjer noe snart. Musikken er på på full guffe, og tven skravler som bare det! Nettopp sett den timeslange episoden av Hannah Montana. Tro det eller ei: Det falt en tåre!

– Hva pleier du å gjøre på lørdagskvelder?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg