SNØ!!

Hello!

I dag pakket vi kofferten, startet motoren på bilen og reisen bar rett til Åndalsnes. Vi er egentlig på vei til Ålesund, og hva vi skal der vet ikke jeg. På turen vår var det vel mange stopp underveis, fordi NOEN var veldig opptatt av å se naturen. Jeg hadde så klart kameraet på plass, men nettet her funker ikke, alt klikker!!! ÅÅh, blir så sur. Haha. Dårlig med bilder i dette innlegget, men jeg tenkte dere ville høre fra meg… Bare et bevis på at jeg lever!!

Overskriften er vel egentlig så enkel som at det er masse snø i fjellene her… Skjønner ikke det, jeg. Det er jo glovarmt her! Benytter sjansen til å skrive dette her nå, så lenge internett lever. God sommer videre, alle sammen!!

– Har du tenkt deg på ferie i sommer, eller har du vært? Isåfall: Hvor??

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg