TROLLSTIGEN

Fyyyyyflate! I dag kjørte jeg "Trollstigen", og den var diger! Mamma var livredd, og stakkars da, hun satt på kanten der man så langt ned, så jeg skjønner. Nei, vent! Jeg satt på samme side, og det var slettes ikke så ille. I dag streiker ikke nettet, så her er noen bilder:

Her er utsikten fra en utkikkspost oppe ved Trollstigen. Mektige fjell, det får'n si.

Hele denne veien kjørte vi opp!!

Fjell, fjell og atter fjell….

Vi var på resturant ved kaia i går, og da fikk jeg meg en kompis. Tro det eller ei, denne lille spurven tok mat rett fra hånden på lillebroren min. Noe så søtt!

…Måtte bare teste hvordan vi så ut med bart, HE HE.

I morgen skal jeg til Akvariet her i Ålesund, det blir spennende! Jeg er så glad i dyr, og jeg håper så klart på å få meg noen nye bestevenner… Bytte ut de hjemme, neida, bare tuller. Nå skal vi snart ut og spise mat, så vi snakkes!

– Har du kjørt Trollstigen før?

 

10 kommentarer

Siste innlegg