SOL! ENDELIG

Ja, nå har det vært regn i evigheter. Ehm, overskyet- mener jeg. Og her jeg sitter nå tittet solen plutselig frem, herlig varmt ble det også! Forresten, det bildet jeg la ut før i dag via MMS var et såkalt "pikekyss", og jeg fikk det på en cafè. Det var tekst til bildet, men den ville ikke fungere på bloggen, ha ha.


Denne tøffingen her flyr frem og tilbake hele tiden… Og jeg må innrømme at jeg digger måker!!

Internett streiker her også, for noe…. ja. Håper på å få lagt ut flere enn ETT bilde i morgen! Det er kjedelig når alt klikker, det skal jeg love dere. Oppfører meg bortskjemt nå, men jeg er ærlig talt avhengi av nett!

Yeye, snakkes. Åh! Det glemte jeg nesten: Er det sol der du er?

 

9 kommentarer
    1. Jeg visste ikke når dere skulle dra da :/
      Ekke min skyld AT jeg er litt dårlig til å følgje med xP
      Neste gang kan jg vel være med?
      Når kommer du hjem btw????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? -oooo, spørsmålstegn er kule jo ;O ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg