REISEN I DAG

Hey!
I dag har jeg en masse flotte bilder å dele med dere! He he, vel: Vi kjørte trollstigen for andre gang på en uke i dag… Utrolig kjedelig, det var så mye kulere første gang! Jeg fikk meg forresten en venn, hils på:
Tjeld! Jeg kunne klappet den om jeg ville, men jeg lot den være. Jeg var helt borte hos den, koselig fugl!

På vei ned igjen var det en utrolig utsikt,  mamma og pappa bablet om hvor utrolig det var hele veien. Det var jo imponerende mektige fjell rundt oss da, og sjekk dette:

…Et utrolig gigantisk cruiseskip! Hva hadde jeg vel ikke gjort for å sitte ombord på et sånt et i dette øyeblikket..

OKOK, dette her var plutselig på skjermen.. Skremmende!

Utrolig utsikt!

Nå har jeg snart sett Norge rundt, og jeg er lei av fjell og fjorder. I morgen er det hjem kjære hjem, og fyttikatta som jeg gleder meg! Har ikke sovet godt på snart en uke, og jeg er så lei av restaurantmat. Jaja, vi snakkes!

Hva har du gjort i dag?

8 kommentarer

Siste innlegg