JEG KLARTE DET!!

Yes! Haha, jeg oppnådde målet mitt med denne uka, jeg klarte det! Bare se her:

Jeg tok på snøen!! Det var faktisk målet mitt med denne turen, altså. Så jeg fikk pappa til å stoppe midt oppi fjellet, det var masse, masse snø der, det var så herlig! Det var blanding av sommer og vinter….

Og nå er jeg hjemme igjen. ENDELIG! Når jeg kom inn døra døde jeg av latter, de stakkars kjæledyrene mine var blitt fòret ihjel. Ehm, det vil si: Bestemor og bestefar som skulle passe chinchillaene hadde stappet litt for mye mat i matskålene dems, men nå er de jo så smarte at de spiser det de vil ha da.


Velkomstkomiteèn! Søtt.

I natt blir det nok en lang natt med god søvn. Jeg har ikke sovet godt på en uke! Så vil jeg takke bestemor og bestefar i dette innlegget, og si: Tusen takk for at dere passet chinchillaene!! He he.

– Er du glad i snø?

8 kommentarer

Siste innlegg