“Jeg finner deg, mobil!”

Heisann!
Noen timer siden forrige blogginnlegg, gitt. Jaja, nå vil jeg bare informere absolutt alle sammen om at mobilen til Elisabeth er borte, haha! Jeg tror jeg flirer meg ihjel, her. Sjekk dette:

Det er så morsomt, Elisabeth leter hysterisk etter mobilen sin, og jeg sitter her… Ler og ler. Hun sier hun har lett overalt, så jeg tror mobilen leker gjemsel med henne. Stakkars da!

Forresten, hun sendte meg en sang i dag: "Denne drømmen", og jeg ble gal! Herregud, jeg klikket på den, og den kom opp… Jeg vet ikke hvor- for den viste seg ikke på internett.

Og for et liv jeg har her jeg sitter! Kjeder meg jo til døde i dag, det er jo absolutt ingenting å finne på! Elisabeth er tøff da, greit å snakke med henne en hel helg, det har skjedd før- har ikke noe imot at det skjer igjen.

– Hva gjør du i dag, kjeder du deg du også, eller?

9 kommentarer

Siste innlegg