IKKE TRO AT FIRKLØVERE BRINGER LYKKE

WOOOW, lang overskrift! Ja, uansett da: Jeg har noe å dele, he he. Det er ikke mange som vet dette, men jeg og mamma har en egen "firkløveråker", kall det en sjette sans. Vi finner firkløvere sånn omtrent hver dag, men det feiler jo stadig vekk for meg. At firkløvere bringer lykke er nok bare tøv, for for meg går det gale veien bestandig.

I fjor fant jeg og mamma over 200 firkløvere på samme sted: Jeg mener det! Prater ikke tøv, altså. Det har vært en "gressekspert" her, og han mente det måtte være noe feil med jorda eller noe. Mamma tror det bare er at hun har fantastisk gode øyne. Vært i avisen for det flere ganger, til og med. Pappa derimot har aldri funnet en firkløver i hele sitt liv, og han har levd lenge… (Ikke ta det ille opp, papsen.)

Det jeg vil frem til da, er at det kun er troen din som bringer deg lykke. Det er ikke alle lykketingene du finner, ikke penger, det bringer ikke ulykke å gå under stiger osv. Det eneste som hindrer deg er deg, skjønner du?


Og til dere som ikke tror deres egne øyne: Jeg har tatt bildene selv, ha ha =)

Tror du på lykkegjenstander?

8 kommentarer

Siste innlegg