Svar på spørsmålsrunden #1

Hold deg fast! Det ble godt over hundre spørsmål, så det endte med at jeg trakk ut noen tilfeldige. Kanskje du får svar på det du lurer på en annen gang?

Hva synes du om meg? (Haldisovesen.blogg.no)
Supersøt og hyggelig jente!

Har du noen gang skrevet til deg selv anonymt?
Nei, vet du, det har jeg faktisk ikke.

Ser du på deg selv som pen?
Nei! Ha ha, vet du hva? Jeg har aldri fått kommentar om at jeg er pen, så jeg har aldri fått det for meg heller =)

Hva syns du om bloggen din?
Helt grei, egentlig. Kunne sikkert vært bedre.

Elsker du å få kommentarer?
Ja! Hallo: Hvem gjør vel ikke det?

Hvem var din første kjæreste?
Husker ikke, jeg tror det var en fyr i barnehagen, ha ha. Søtt =)

Kan du fortelle en av dine største flauser?
Jeg er som Lady Gaga, jeg blir ikke flau over det jeg gjør. Sier jeg eller gjør jeg noe galt så går jo livet videre.

Hva er ditt beste ordtak?
Hmm, jeg sier ofte "Møff", ikke vet jeg hvorfor.

Hva vil du bli?
Vanskelig det der… Forfatter? Jeg er kjempeglad i å skrive!

Hva er ditt motto?
Keep it real.

Hvilke blogger leser du fast?
Stort sett alle på vennelista.

Nettby eller facebook?
Nettby har blitt så wannabe facebook at det går ikke an… Så jeg sier facebook.

Liker du å ta bilder?
Jah! Elsker det.

Hvor mange venner har du?
Har ikke tellinga, ha ha.

Hva syns du om homser, bifile og lesber?
De er flotte dyr, de! Neida, jeg har ingen spesiell mening om legningen til folk. Bare de er seg selv, så er det flott!

Hvem snakket du sist med på msn?
Kan ikke si navnet hennes, men jeg kan si at bloggen hennes er isummer.blogg.no 😉

Hvem snakket du sist med i telefonen?
En eller annen merkelig fyr som ringte med en kamerats mobil… Den var vrien!

Hvor lenge har du blogget?
Siden 16. november 2009

Åssen sminke bruker du?
Jeg er sminkefri! Bruker ikke sminke.

Hva ville du hatt med deg på en øde øy?
Palme! Det er både mat, drikke og båt i den. Ha ha =)

Vet foreldrene dine at du har blogg?
Ja, og pappa er innom stort sett hver dag. Mamma derimot… Hun syns det er så dumt å sitte på pcen hele dagen.

Hvis chinchillaene dine måtte selges, hva ville prisen blitt?
Mer enn den rikeste fyren i verden har, garantert.

Hva er den kuleste setningen du noen gang har hørt?
There is a ?lie? in believe, ?over? in lover, ?end? in friend, ?us? in trust, and ?if? in life.

8 kommentarer

Siste innlegg